Berry je A3 šampion!

06.03.2022 17:40

Před měsíce jsem psala článek o tom, že nám chybí poslední zkouška k udělení titulu A3 šampiona a ani ve snu by mě nenapadlo, že hned na dalších zkouškách se nám podaří titul získat!

Normálně si nenechávám běhy natáčet (jeden čas nám to přinášelo smůlu :-D ), ale chybí nám poslední zkouška, co když se to povede a já to nebudu mít zdokumentované? A tak jsem porušila svoje pravdila a poprosila Šárku Honnerovou o natočení. Parkur stavěla šikovna hospitantka Janička Mikulová, byla to trochu motanice, ale nezabloudili jsme. Do cíle jsem dobíhala v domění, že máme jednu chybu za shozenou tyčku, ale reprákem se ozvalo: "Čistý beh, 1. místo". Wau!!! Po nás ale nastupovalo ještě několik rychlých a šikovných týmů. Nervozně jsem sledovala jak poběží. První nás na druhou příčku odsunul Honza Fiala, když startoval poslední tým bylo jasné, že i když zaběhnou čistě, udržíme se na bedně. A to se také stalo, Kateřina Terčová suveréně vyhrála, ale my mohli slavit! Když jsem se podívala na výsledky, zjistila jsem, že tým na čtvrtém místě jsme porazili opravdu o fous! 

Uf, měli jsme splněno, další běh jsme si šli tedy hlavně užít. Kromě jednoho zaváhání, které nás málem stálo odmítnutí, jsme předvedli další čistý běh, obsadili 2. místo a radost tedy byla ještě větší. Že jsme si toho šampiona fakt zasloužili a nebyla to náhoda :-) 

Ve třetím běhu už jsem neudržela koncentraci a dikvalifikovali jsme se. Nebo to bylo tím, že nám odjela kameramanka a nikdo nenatáčel? Těžko říct :-)

A tady video https://youtu.be/TUGYrgZ9E2Y