Berryho agi jízda

11.08.2020 17:09

Týden po uzavření prvního roku na A3 šampiona jsme vyrazili do Kladna, užít si závody v klidu a bez stresu, pouze se zdravou dávkou závodního adrenalinu. I přes pokračující kašel a velký pupek, se nám běhalo skvěle a sobotní den jsme uzavřeli naprosto parádním čistým během a hned další splněnou zkouškou! Byla jsem na Berrouše tak pyšná! Těžkým parkurem, který dokončilo pouze 5 psů ze 17, jsme proběhli krásně plynule a na bedně nám dělali společnost poměrně zvučná jména. V neděli už se projevila únava, ale i tak jsem byla spokojená a celý víkend si náramě užila.

 

Následovala pauza, narodila se nám Anežka! S blížícím se koncem šestinedělí se pomalu rozvolňovala i karanténí opatření a tak nám nic nebránilo vrátit se na plac a trochu se rozhýbat před kvalifikačkami. Že se nám při tréninkových závodech podaří splnit druhá zkouška, to byl příjemný bonus! Běh to sice nebyl nijak krásný, ale počítá se a to je hlavní.

 

Kvaldy na republiku jsem si letos chtěla hlavně užít, první zádrhelem bylo přesunutí místa konání z Mladé Boleslavi do Trutnova. Místo ježdění na otočku jsme tedy sehnali ubytování pro celou rodinu a Jirka s Matym a strejdou Tomášem si naplánovali výlety po okolí. Druhým zádrhelem bylo počasí - loni sníh, letos už pouze déšť. Oproti Moravákům jsme ale dopadli ještě dobře, zima nebyla a toho deště nakonec také moc ne. A naše výkony? Byla jsem spokojená, nadšená, ale i trochu zklamaná, ale opravdu jen trochu. Ke kvalifikaci chybělo maličko, běhalo nám to krásně, ale vždy nějaké malé zaváhání a bylo po nadějích. Tak zase za rok :-)

 

Trojzkoušky v Lysé se nám moc nepovedli. Tak jsme další víkend spojili cestu do Zubrnického vlakového muzea se závody v Terezíně. První běh zkouška LA3, pěkný parkur, přiměřeně těžký, těšila jsem se. Berrouš makal, já taky a po protnutí časomíry v cíli jsme si mohli zapsat čistý běh a třetí splněnou zkoušku!!! Hurá! Druhý rok máme splněný! Měla jsem takovou radost, že jumping se nám už od startu nepovedl :-D Běh agility jsme kvůli plánovanému výletu již nestihli.

 

Výlet s Péťou do Čebína byl hlavně o tom, zastavit se cestou pomazlit štěňátka u Aleše, užít si pohodu a potkat staré známe - splněno. Co se týče agility, nějak mi to neběhalo. Hned druhý den nás čekali Ratenice. Začínalo se později a tak jsme byli odpočatí a zaváleli hned v prvnímu běhu - jumping OPEN. Že jsme čistě jsem v cíli věděla, ale že jsme za sebou nechali všech 30 týmů kategorie large? WAU! Tomu jsem uvěřila asi až doma :-D V první zkoušce LA3 jsem jednou zaváhala a bylo z toho odmítnutí, ale plno plochých outů a těžkých úhlů a vše jsme zvládli. Druhá zkouška se běžela v dešti, na zónovkách Berrouš svědomitě brzdil, u pastí už bylo trochu znát, že se tolik nesoustředí, ale nakonec další čistý běh! Tentokrát páté místo, takže bez splněné zkoušky, ale to nás teď naštěstí netrápí. Skvělý pocit :-) 

 

Video z tábora z Lysé pod vedením Petry Vyplelové, kde jsme také běhali parádně a dva čisté běhy z Ratenic ZDE

 

Do září zasloužený odpočinek a na podzim se těším na další dobrodružství!