Non-stop agility cup Dobříš 2013

24.07.2013 11:14

Po nevydařeném Kácově jsem nečekala žádné velké výsledky a řekla jsem si, že si to jedu prostě užít! Nervozitě před prvním během jsem se ale opět nevyhla a tak jsem s dřevěnýma nohama vyrazila na start agility OPEN. Hop, hop a DIS! Nepohlídaná třetí překážka a stále ten pocit, že musím hrozně rychle běžet dopředu. Nějak jsme se proskákali k cíli a já se snažím koncentrovat na další běh. "Je to jen o psychice!" říkám si. A opravdu! Po prvním běhu se mi podařilo to ze sebe setřást a zkoušku už běžíme "pouze" se skočenou zónou na kladině, tu ale teď přeučujeme, tak je Badymu maličko odpuštěno. Super, krásný běh na výbornou a jelikož je už třetí v pořadí, znamená to splnění podmínek pro přestup do LA2!!! To se musí oslavit a tak jsem Badymu koupila slíbený zubatý míček =) Do jumpimgu bylo dost času a tak jsme šli omrknout IPO3 a frisbee, Badík zatím spokojeně odpočíval v kennelce v agi stanu. Naordinovaný polední program nám oběma prospěl, Bady měl dost sil na běhání a já málo na nervozitu. Do otevřeného běhu nastupuji v klidu a opět se to vyplácí, pouze jedna shozená skočka, nejspíš snahou točit co nejtěsněji kolem bočnice. Sláva, hurá, 20 místo z 50 psů! Sobotní závodění bylo úspěšně za námi, šli jsme si projít canicrossovou trať, postavit stan a nacpat si pupky =) V neděli se šli kluci zaprezentovat do zámeckého parku a pak už hurá k parkuru na prohlídku jumpingu. Trať jsme absolvovali krásně, pouze s jedním odmítnutím na dálce a zařadili se na 19 místo, šikulka ten můj kluk! Jelikož podmínky pro kvalifikaci do finále nebyly vůbec jednoduché a nás čekal poslední běh, ve kterém bylo možné je splnit, už jsme se skoro chystali domů, tato představa se ale rázem rozplynula, když Badík zaběhl zkoušku čistě a jak pohotový komentátor v zápětí prohlásil, tak i v nejrychlejším čase!!!! WOW! Po nás šlo ale ještě pár psů a ne že bychom jim to nepřáli, ale holt čáry a kouzla mají velkou moc a tak místní čarodějky udrželi Badíka na příčce nejvyšší! Čekalo nás tedy ještě velké agility FINÁLE, které jsme si i přes diskvalifikaci díky komentátorovi parádně užili! Na Badym už byla znát únava, ale bojoval do poslední překážky. Na závěr celého toho krásného víkendu jsme si vychutnali naší chvilku slávy na bedně a pak hurá domů a zaslouženě odpočívat.... Závěrem ještě velké dík organizátorům, závodníkům a všem, kteří se podíleli na hladkém průběhu závodu ;-) Těšíme se za rok!

 

Video zde