5.-6.2. DUO-CACIB Brno 2011

06.02.2011 20:17

Sobota 5.2.

třída mladých

hodnocení: VD

posudek: 1-year old, still developing, very pleasing neck and expresion, .....between...................., needs to drop in body, good mover, good ear, perfect temperament, still need time to develop

překlad posudku: rok starý, ještě ve vývoji, velmi líbivý krk a výraz, .....mezi........................., potřebuje poklesnout v těle, dobrý pohyb (dle slovníku: dobrý stěhovák=) ), dobré uši, perfektní temperament, ještě potřebuje čas na vývoj

rozhodčí: Foss Arne

 

Neděle 6.2.

třída mladých

hodnocení: VD3

posudek: správná barva, pevná hrudní linie, zatím málo prostorný hrudník, celkově jemná kostra i projev

co mi pan rozhodčí řekl: máme dát Badymu čas na dovyvinutí, teď je hodně jemný a proto musel srazit známku, jinak se mu prý líbí

rozhodčí: Adlt Vladimír

 

můj pocit: trošku mě mrzí sobotní VD, asi kvůli úmornému čekání a vůbec přístupu pana rozhodčího, potěšila mě slova pana Adlta (opravdu řekl, že se mu Bady líbí!) =) a jsem ráda, že oba dávájí Badymu šanci a čas na zmohutnění, za neděli musím ještě pochválit Badyho, byl krásně "vysmátý" a pohodově si vrtěl ocáskem a také děkuji Jirkovi, že to tam s námi vydržel!

 

povídání a fotky v Novinkách