Do dalších dvou závodů za sebe Bady posílá náhradníky

21.03.2013 20:07

Nedávno si páníčkové všimli, že po větší zátěži lehce pokulhávám na zadní nohu. Pro jistotu mě odvezli k ortopedovi, kde jsem absolvoval rentgeny kyčlí a kolen. Snímky mám ukázkové, kyčle stále "0". Pravděpodobně jsem si nohu jen někde namohl a nebo je ve hře ještě varianta naraženého prstu. Každý večer dostávám do jídla přípravek, který by měl společně s předepsanými prášky, rehabilitací a s měsíčním klidem na lůžku vrátit nohu do původního stavu. A z toho důvodu jsem musel trochu pozměnit závodní plán. Nechtělo se nám stahávat zpět již podané přihlášky a tak 30.3. 2013 na Dogtrekkingových hrátkách jarním Polabím se místo mě na start postaví kámoška stafordská bulteriérka Meggie z Čelákovic (foto 1 , foto 2) a 6.4. 2013 na Tulákovi Jackovi na Rabyni dva husky se zkušenostmi ze psího spřežení. Lepší dabléry jsem si vybrat nemohl a tak pokud mě budete chtít vidět, naleznete mě u televize (Kersko) nebo u trati (Rabyně), jak fandím rozvalený na křesílku svému týmu, slunečník, drink s brčkem, balík peněz na sázky… těžký psí život:-)

 

Váš Bady

 

 

Informace k Dogtrekkingovým hrátkám jarním Polabím v Kersku naleznete v sekci akce na stránkách ZKO Nymburk.

 

Informace k Tulákovi Jackovi na Rabyni naleznete zde.

 

A pokud se chcete podívat na Badyho trénink z Železných hor, absolvovaný pár dní před klidem na lůžku, klikněte sem.