DUO-CACIB Brno 2011

06.02.2011 20:56

Právě jsem se vrátil z Brna, mám za sebou první mezinárodní výstavu. Víkend to byl úmorný, výstavní haly a parkoviště bych raději vyměnil za les, louky a pořádný výlet, ale paničce jsem dělal radost. Oba dva dny jsem získal hodnocení "velmi dobrý", což není úplně nejlepší, ale třeba podle nedělního pana rozhodčího mě vítězství teprve čekají, mám přátelskou povahu, jen musím zmohutnět, tak snad to s mým sportovním a akčním životním stylem zvládneme:-). Celé posudky si můžete přečíst ZDE. Na výstavě jsem potkal spoustu kamarádů a kamarádek a také několik členů mé rodiny - v sobotu sestru Black Pearl (krátký záběr s ní je na konci sobotního videa) a v neděli tátu Yettiho z Rakouska.

Radost jsme udělali i páníčkovi, když jsme se s ním v sobotu v podvečer šli projít po brněnských památkách. Ukázal nám katedrálu sv. Petra a Pavla, historické centrum a ze všeho nejvíce se mi líbilo na Špilberku, kde mají veliký park a já se zde seznámil s kamarádkou Roxy, křížencem černého labradora, naše dovádění bylo tak divoké, že se mi v jedné chvíli povedlo skočit do jezírka a celý jsem se v něm vykoupal, a to normálně vodu nemám moc rád:-)

 

fotky od Máji https://majasabi.rajce.idnes.cz/Duocacib_Brno_5._-_6._2._2011/#

krásná fotka od Lucky https://www.vombat.cz/Auksis388.jpg