Nymburk Cup 2012

05.06.2012 17:04

Tak jsme vyrazili na další závody. Přiznám se, že po našem dvojnásobném DISku ze Superpsa se mi moc nechtělo, navíc si Bady v týdnu udělal malé zranění na pacce, tak jsem se bála, aby se to nezhoršilo. Nakonec vše dopadlo nad má očekávání a packa vypadá také v pohodě. Vezmu to tedy pěkně od začátku, první běh bylo jumping OPEN (běží se dle velikostních kategoríí, ale všechny výkonnostní kategorie dohromady), Bady byl jako vždy hodně natěšený a já jako vždy nervozní a podle toho to také vypadalo... Shozená skočka, pobořená skočka a skočka mimo pořadí, tedy DIS... Ale běželi jsme dál a už to vypadalo trochu lépe, až na to, že minul tunel a pak jsem udělala špatný pohyb u skočky a Bady jí podlezl, chvíli mi trvalo, než jsem mu vysvětlila, že to je skočka a ne slalom, ale nakonec jsme krásně doběhli. I pře těch pár chyb jsem z něj měla radost. Běh druhý a nejdůležitější - zkouška LA1 (obtížnost parkuru upravena pro začínající psy), na videu jsem si všimla jen drobného zaváhání na začátku, ale pak už to byl krásný běh. Předposlední překážkou byla kladina, kde má Bady, zvlášť na závodech, problém se zónou a v případě, že by jí skočil, musela bych jí opravit a tedy se disknout. Věděla jsem, že jsme běželi čistě a tak to byly nervy! Badík ale zónu šlápnul a hurá do cíle. Teda to byl pocit! Žádná shozená skočka, složená zkouška, no prostě paráda! A za chvíli přišla Káťa a že už ví pořadí, měla jsem ale takovou radost ze složené zkoušky, že už mi to bylo nějak jedno, ono ale k té zkoušce přibylo ještě první místo! V tu chvíli jsem byla naprosto spokojená a s klidem čekala na poslední start - agility OPEN. Byla jsem klidná, ale znervóznil mě Bady, když byl neklidný na odložení a jak jsem se bála, že odstartuje dřív než na povel, tak samozřejmě odstartoval... Tak nějak jsem to čekala, takže jsem odstartovala s ním, ale příště to budu muset opravit, tak doufám, že žádné příště nebude, s odložením nikdy problém neměl =( Pak ještě zaváhal u slalomu, asi už byl za celý den unavený a slalom v sekvencích děláme chvíli, pak už ale běžel krásně a nakonec z toho bylo 18.místo z 35 psů. Takže i po posledním běhu spokojenost. Byl to krásný den, chvíli pršelo, ale to bylo asi to štěstí a také jsme kromě prvního běhu startovali jako 13. tým, no šťastná 13 =) Už se těšíme do Kladna!

 

Na Badíkův úspěch se podívejte ZDE