O PETRIS kabrňáka

11.08.2020 16:11

V březnu nás "uvěznila" doma karanténa a tím, víc než kdy jindy, ožil on-line svět. Do porodu našeho druhého potomka zbývalo ještě něco málo přes měsíc a když Péťa vypsala on-line výzvu, neváhala jsem ani chvíli, protože mi bylo jasné, že pak bude na psiska ještě méně času. Vzhledem k mému stavu jsme se přihlásili do skupiny "Pohodáři" a čekali nás úkoly v pěti sekcích: fyzická příprava psovoda (pro mě ve speciální úpravě), posilování, procházky, triky a nosework. Aby toho nebylo málo, další bodíky se dali nasbírat za speciální triky. Procvičili jsme tedy úplně vše! Tělo i hlavu, já i svoje nervy :-D Ale bylo to super! Některé nové triky mě překvapili, jak šli klukům rychle, některé naopak zůstali nepokořeny. Snažili se oba, nakonec Báďa ve svých 10 letech předběhl Berrouška a obsadil 3. místo! Rozhodně tedy neplatí, že starého psa novým kouskům nenaučíš (a nebo Báďa ještě není stary?). Byly to skvělé čtyři týdny zábavy a inspirace, určitě se k některým cvikům budu ráda vracet, snad už jen z důvodu dlouhých zimních večerů a nikoli kvůli karanténím opatřením. Badíkovo video ZDE