"O velkou Pandu" 21.1.2012

22.01.2012 12:44

Stejně jako před závody v Nymburce, byla jsem i tentokrát vynervovaná, tentokrát se ale ukázalo, že právem... Ráno a cestu jsme zvládli v pohodě (děkujeme Máje za svezení ;-) ) Na cvičáku jsme byli včas a tak jsme po prezenci a odstartování smallíků šli venčit, máme přeci dost času, než odběhnou small, než bude prohlídka a odběhnou media... Navíc jsem byla domluvená s Péťou, která mi tam vezla velký pytel s granulemi, že jí s tím přijdeme pomoct a tak jsme v klidu šli když najednou volá Mája, že jsme zmeškali prohlídku, že byla společně s medium... No nic, musíme se s tím poprat. Parkur byl naštěstí jednoduchý a stačilo mi sledovat závodníky před sebou. Kvůli nenachození nebylo sice vedení ideální ale stačilo to na 2. místo! Wow! A ještě v konkurenci tolika borderek! Když začala přestavba na agility, opět jsem si řekla, že máme dost času než poběží small a tak jsme šli opět venčit a sehnat něco do žaludky. Už jsme projistotu vyráželi zpět k hale a v tom na mě holky volají, že je prohlídka! Sakra, zase jsem to málem prošvihla, začínalo se totiž obráceně, tedy první large. Parkur opět bez velkých záludností, takže jsem si ho stihla pěkně nachodit, ale.... Problémy s kladinou jsem čekala, ale že to bude až tak horzné to tedy ne. Bady nevyběhl z tunelu v úplně přímém směru a kladinu minul, tak jsem ho vrátila a pro mě nepochopitelně, se jí prostě snažil odfláknout jak to jen šlo. V těch nervech člověk nedokáže uvažovat tak rychle a správně, jak by si přál a tak nám trvalo docela dlouho, než jsme kladinu jakž takž zdolali. Pak ještě odfláknuté stažení z tunelu, spíš mi tedy nedošlo, že ho to tak vynese a pak už jakž takž do cíle. No hrůza, nakonec ale 9. místo ze 14 závodníků. Součty se nevyhlašovali, takže na bedně s poloviční úspěšností =) Za to všechno jsme se odměnili skvělým obědem a vyrazili domů. Tím ten začarovaný den ale bohužel nekončil... Večer jsem se pustila do stříhání videí, s tím, že to zabere jen chvilku, to jsem ale netušila, že náš nový foťák natáčí ve formátu, který nelze zpracovat v programu na stříhání. Program k foťáku mi nejde nainstalovat a tak jsem měla s tou chutí do něčeho praštit. Naštěstí jsem našla nějaký program na slunečnici a už vše klapalo. Na mojí nejmíň oblíbenou část videa jsem si zavolala "přítele na telefonu" a společně jsme vybrali super písničku, která do videa krásně sedí. Bohužel youtube nemá pro toto pochopení a video šlo pouze bez zvuku=( Dávat jinou hudbu se mi ale opravdu nechtělo, takže toto video nalaznete na streamu https://www.stream.cz/uservideo/669343-2x-o-velkou-pandu-bad-boy (k videu je připojeno i video z březnových závodů na pandičkách, krátké povídání je v novinkách)